#Features #Accountancy

De bedrijfsrapporten van intellifin opvraagbaar vanuit het ClearFacts klantenportaal

Pieter Evenepoel - ClearFacts 08 oktober 2018

De bedrijfsrapporten van intellifin opvraagbaar vanuit het ClearFacts klantenportaal

ClearFacts en Intellifin slaan de handen in elkaar en koppelen twee innovatieve software toepassingen voor accountants.

Beide platformen hebben elk hun eigen expertise in de cyclus van boekhoud- en advieswerkzaamheden. ClearFacts focust op de digitalisatie en het beheer van de documentenstromen richting de boekhouding. Na de boekhouding komt Intellifin met de interpretatie en visualisatie van de cijfers uit verleden en toekomst.

De bedrijfsrapporten uit Intellifin kunnen voortaan gekoppeld worden in het klantenportaal van ClearFacts. Zo kunnen de KMO-klantondernemers in hun administratief portaal terecht voor al hun documenten, rapporten en analyses.

Hoe ga je te werk?

  1. Je kantoor beschikt over een Intellifin abonnementsformule.
  2. Installeer de Intellifin App vanuit de ClearFacts Marketplace: Marketplace
  3. Maak een bedrijfsrapport voor je klant binnen de Intellifin omgeving. En creëer in Intellifin een unieke link (URL) voor dit rapport.
    Externe link
  4. Koppel het rapport, dat beschikbaar gesteld wordt via een link (URL), aan de Intellifin-App binnen het App Center van het ClearFacts klantenportaal:
    Klik op het voorbeeldrapport hieronder:
    Voorbeeldrapport
  5. De klant heeft het rapport of de analyse steeds bij de hand en kan het opnieuw oproepen waar en wanneer nodig.

Wil je meer weten over de online samenwerking tussen accountant en ondernemer, dan kan je terecht bij :

ClearFacts
  • info@clearfacts.be
  • 09/369.55.66
Intellifin
  • info@intellifin.be
  • 011/45.11.15

Nòg meer insights?

6 tips voor vlotte adviesgesprekken

Kristel Hermans 29 maart 2019

De periode van de jaarbesprekingen met klanten is volop aan de gang. We geven je graag zes tips mee voor een vlot klantengesprek.

Lees meer #Cijferbabbel #Accountancy #Adviseren #Tips&Tricks

De autosector is in volle verandering

Paul Hermans 20 september 2018

Garages moeten dure investeringen doen om het steeds complexer onderhoud en reparaties te kunnen uitvoeren. Ook de showrooms zelf moeten piekfijn in orde zijn. Daarom beperken de producenten hun dealernet. De automobilist verwacht snelle en goede service en alleen goed uitgeruste garages kunnen die bieden.

Lees meer #Sectoranalyse #Trends