"Op een dag zat er een uitnodiging voor een seminarie van Intellifin in mijn mailbox. Het thema was de Ondernemingsradar. Ik had er nog nooit van gehoord, maar mijn nieuwsgierigheid was gewekt. Ik ben naar het seminarie gegaan en dat was een goede beslissing. Want de Ondernemingsradar speelt nu een belangrijke rol in onze werking."
"De tool heeft een extra dimensie toegevoegd aan resultaatbesprekingen met klanten. Het is nu heel gemakkelijk om hun cijfers te presenteren, analyseren en interpreteren. De tool visualiseert de cijfers en dat maakt het allemaal veel tastbaarder voor onze klanten. Ze zijn zo veel sneller mee met het verhaal."
"De Ondernemingsradar laat je toe om heel gemakkelijk simulaties te maken. Het is een koud kunstje om te ontdekken wat bijvoorbeeld de impact op de cijfers is als je klant een extra medewerker aanwerft of zijn prijs met een bepaald percentage laat zakken. Bovendien achterhaal je eenvoudig specifieke of gedetailleerde info. De kostprijs van een personeelslid? De bijdrage van een afdeling aan de omzet? De Ondernemingsradar vertelt het je allemaal."
"Ik merk ook dat klanten vooral de vergelijkende kracht van de tool appreciëren. De Ondernemingsradar vergelijkt jouw resultaten met die van je conculega’s. Dat is heel leerrijke informatie die je toelaat om gerichte acties te ondernemen."
"Ook de ondersteuning van Intellifin is uitstekend. Nu, ik heb ze nog niet vaak nodig gehad, want de tool is zo gebruiksvriendelijk dat ik zelden vragen heb. Maar als ik er eentje heb, krijg ik snel een antwoord. Kortom, wij – en onze klanten – zijn lovend over de Ondernemingsradar."
Intellifin houdt de vinger aan de pols en past de Ondernemingsradar regelmatig aan, zodat die nog meer beantwoordt aan de noden van de gebruikers.
De Ondernemingsradar geeft me de antwoorden die ik nodig heb over onze prestaties én die van conculega’s.