Het ultieme doel van Bizsmart is hun klanten horen zeggen dat ze heel veel hebben aan hun boekhouder. Daarom zet het kantoor in op een goed evenwicht tussen compliance en adviesverlening. Ze gaan ook verder in hun advisering dan enkel fiscaliteit en boekhouding, zoals advies over huurcontracten, beslissingen binnen het bedrijf, enz. Persoonlijk contact, een goede klik en vertrouwen zijn dan ook basisvoorwaarden.
Om een goede balans te vinden tussen compliance en adviesverlening, vindt Stefanie de keuze van juiste software heel belangrijk. Bij Bizsmart willen ze bovendien ook dat iedereen in het kantoor achter de gekozen software staat en er het nut van inziet.
“We hebben Intellifin leren kennen op een beurs en hebben daarna een demo gevraagd voor alle medewerkers binnen het kantoor. Ze moeten er uiteindelijk allemaal graag en goed mee kunnen werken.”
“Iedereen gebruikt Intellifin regelmatig. Het is een handige tool, we grijpen er zelfs automatisch naar terug. Dat vinden we een heel belangrijke maatstaf voor goede software. Dàt en dat het gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en volledig is.”
“Met de Ondernemingsradar maken we financiële plannen van A tot Z, zijn we dankzij de Uitekeringstesten in orde met onze compliance en kunnen we beter adviseren.”
“Mijn favoriete feature is momenteel de nieuwe Voorafbetaling vennootschapsbelasting en mijn collega werkt het liefst met het Startersplan. Maar de topfavoriet van heel het kantoor is toch de Uitkeringstest. Deze feature gebruikt echt iedereen en maakt ons het leven gemakkelijker, ze is van onschatbare waarde!”
“Het contact met Intellifin is ook heel fijn. Je kan ze altijd bereiken, ze zijn heel behulpzaam en meedenkend. De Helpdesk is top! Het is fijn dat het een klein familiebedrijf is, je voelt dat iedereen er gepassioneerd aan het werk is.”
Wij onderscheiden ons, net als Intellifin, door onze positieve energie en persoonlijke aanpak.
Het is bijzonder leuk feedback te krijgen van de notaris en de klant dat ze zelden zo een mooi, volledig financieel plan krijgen.